Aanpassen van het abonnement
Het is altijd mogelijk om je abonnement aan te passen. Echter krijg je geen geld terug als je een product opzegt of downgrade (bijv. van Teeltregistratie Premium naar Teeltregistratie Pro). Als je een extra product bestelt of een product upgrade (bijv. Teeltregistratie Pro naar Teeltregistratie Premium) dan gaat het jaarabonnement opnieuw in en ontvang je restitutie voor de periode waar je al voor hebt betaald. Op deze manier ontvang je altijd maar één factuur waarop alle producten vermeld staan. Je kunt eenvoudig je abonnement aanpassen, ga hiervoor naar Instellingen>Abonnement en selecteer ‘Wijzig abonnement’.
Opzeggen van het abonnement
Je kunt bij ons altijd eenvoudig je abonnement opzeggen, uiteraard vinden wij dit heel jammer maar wij hanteren een flexibel systeem. Om je abonnement op te zeggen, ga je naar Instellingen>Abonnement. Hier staat een overzicht van alle producten in je abonnement en de looptijd van het abonnement. Onderaan staat het kopje Machtiging, als er geen machtiging is afgegeven dan loopt het abonnement vanzelf af, als er wel een machtiging is afgegeven dan kun je deze intrekken. Er staat duidelijk aangegeven wanneer je huidige abonnement afloopt.
Als je het abonnement hebt opgezegd kun je nog gewoon inloggen en bij je account. Het is echter niet meer mogelijk om nieuwe gegevens in te voeren. Mocht je besluiten om weer een abonnement te nemen, dan kun je uiteraard gewoon weer verder werken.